Overslaan en naar de inhoud gaan

Vier partijen over in Europese aanbesteding media Rijksoverheid

Nu volgt periode waarin anderen bezwaar kunnen maken tegen deze selectie.
Rijksoverheid
© ANP
Rijksoverheid
© ANP

De Dienst Publiek en Communicatie (DPC) van de Rijksoverheid heeft in de Europese aanbesteding voor het omvangrijke media-account vier partijen aangewezen die een inschrijving mogen doen. Het gaat daarbij om media-consultancy en media-uitvoering.

related partner content for mobile comes here

De partijen zijn Dentsu Aegis Network, GroupM, Initiative Media, in combinatie met Reprise/Traffic4U en OmnicomMediaGroup Nederland (PHD Netherlands, OMD en Mediacenter samen). Initiative heeft momenteel het account in handen en pitcht dus weer mee.

Standstill periode

Martijn Akerboom, één van de twee projectleiders van deze aanbesteding namens de Rijksoverheid, wijst erop dat er nog wel sprake is van een 'standstill periode', waarin andere partijen bezwaar kunnen maken tegen deze selectiebeslissing. 'Deze standstill periode loopt af op 9 januari 2020. Blijft een kortgedingprocedure achterwege dan ontvangen deze vier partijen eind januari 2020 de aanbestedingstukken.'

 DPC streeft er als aanbestedende dienst volgens Akerboom naar om aan het einde van de lente 2020 een mediabureau geselecteerd te hebben die vanaf 1 januari 2021 voor een periode van zes jaar de mediadienstverlening van de Rijksoverheid moet gaan verzorgen.

Bij de vorige Europese aanbesteding die werd uitgeschreven in 2015 ging het bij het account nog om mediastrategie, mediaplanning, media-inkoop en media-administratie. Nu gaat het om media-consultancy en media-uitvoering.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in