Overslaan en naar de inhoud gaan

Grand’Italia kiest voor Het PR Bureau, Ennatuurlijk naar The Odd Shop

Accountnieuwtjes zo aan het eind van het jaar.
Grand Italia pr-bureau
Grand Italia pr-bureau

Grand’Italia heeft Het PR Bureau ingeschakeld om te laten zien dat de pastamaaltijd prima past in een goed en verantwoord eetpatroon.

related partner content for mobile comes here

De PR-samenwerking is gestart met een meerlaagse activatie rondom Grand’Italia’s Sugocasa, een pastasaus met alleen natuurlijke ingrediënten. Zo werden Nederlandse food-influencers onder andere meegenomen in een speelse kookworkshop met Instagram-foodsensatie Freddy Trathlener (Vjeze Fur).

Marketingmanager Davy Knijnenburg van Grand’Italia stelt dat het merk het ‘ready-to-serve assortiment’ verbetert, bijvoorbeeld door suiker- en zoutgebruik te minderen. ‘Tegelijkertijd willen we laten zien dat je een pastamaaltijd zelf zo gezond en zo lekker kan maken als je wilt. In Het PR Bureau zien we de uitgelezen partner om dit te doen, met de activatie rondom Sugocasa als geslaagd eerste voorbeeld.’

The Odd Shop bouwt mee aan merk

The Odd Shop is na een oriëntatie als creatief bureau gekozen door Ennatuurlijk. Dit bedrijf  koppelt lokale producenten van duurzame warmte en koude aan ontvangers. Het transporteert bijvoorbeeld de restwarmte van industriele bedrijven naar woonwijken in de buurt. Het heeft 80.000 particuliere klanten en ruim 1200 zakelijke.

Ennatuurlijk is ambitieus en werkt hard aan de uitbreiding. Het zocht hiervoor een creatief bureau, dat meebouwt aan een sterk merk op de lange termijn, aldus Hans Derksen, markerketingmanager Ennatuurlijk. ‘Na een bureauoriëntatie en pitchtraject hebben we daarom gekozen voor The Odd Shop. Belangrijk argument was het onderscheidende werk en de integratie van gedragswetenschap in het creatieve proces.’

The Odd Shop gaat samen met Ennatuurlijk de positionering aanscherpen en deze vertalen naar een nieuw merk- en campagneconcept. Doel is om de duurzame kracht van Ennatuurlijk en haar warmtenetten onder de aandacht te brengen bij consumenten, bedrijven en overheden. Het eerste werk van The Odd Shop voor Ennatuurlijk is begin 2020 te zien.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in