Overslaan en naar de inhoud gaan

Squla gaat met Zigt in zee

Zigt wordt verantwoordelijk voor de mediastrategie, planning, inkoop en uitvoering van de ATL-campagnes.
Zigt
© Zigt
Zigt
© Zigt

Leerplatform Squla heeft na een mediabureau-oriƫntatie besloten haar mediabelangen per 1 januari 2020 onder te brengen bij mediabureau Zigt.

related partner content for mobile comes here

Zigt wordt verantwoordelijk voor de mediastrategie, planning, inkoop en uitvoering van de ATL-campagnes. Daarnaast wordt het realtime dashboard van Zigt, CTRL, gebruikt om inzicht te krijgen in de effecten van de verschillende mediatypen op de sales.

Anna Kuiper, Strategy Director bij mediabureau Zigt over de samenwerking: 'Van het merk Squla, de groeiambities en de mensen bij Squla kregen wij direct energie. We hebben er veel zin in om samen met Squla en de andere betrokken bureaus deze ambities waar te gaan maken in 2020 en de jaren daarna.'

Caroline Henneman, Head of Marketing & Growth Squla: 'Bij Zigt hadden wij direct een goed gevoel; professioneel, enthousiast en vol energie over ons merk. De juiste partner om ons te helpen de groei die wij voor ogen hebben te realiseren.'

Squla is een online oefenprogramma voor thuis met meer dan 70.000 games en quizzen in alle schoolvakken. Voor ieder kind in groep 1 t/m 8, op elk niveau. Voor scholen biedt Squla een gratis login, zodat leerkrachten Squla ook in de klas kunnen gebruiken.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in