Overslaan en naar de inhoud gaan

Boomerang Agency neemt Ride Creative Agency over

Social media- en video specialist Ride wordt geintegreerd in Boomerang Creative Agency, creative director Pim de Graaff vertrekt.
Sander van de Weijer en Pim de Graaff van Ride
Sander van de Weijer en Pim de Graaff verkopen RIDE aan Boomerang Agency, de Graaff vertrekt
Sander van de Weijer en Pim de Graaff van Ride
Sander van de Weijer en Pim de Graaff verkopen RIDE aan Boomerang Agency, de Graaff vertrekt

Boomerang Agency neemt Ride Creative Agency over. Ride groeide de afgelopen jaren uit tot specialist in video en social media-content en werkte voor onder andere Fanta, PostNL, DAS en Ziggo. De naam Ride zal verdwijnen en een deel van de medewerkers verhuist naar het kantoor van Boomerang Agency. De overname past in de consolidatietrend die momenteel gaande is in de reclamebranche.

related partner content for mobile comes here

Alexander Veltman, medeoprichter van Boomerang Agency, is blij met de komst van RIDE: 'Wij zijn altijd op zoek specifieke expertise en goede mensen en dit was voor ons een mooie kans om Boomerang Agency verder uit te bouwen.' 

De keuze is voor Managing Director Sander van de Weijer een logische: 'Ik ben trots op het werk dat we de afgelopen jaren hebben mogen maken voor onze klanten. Als specialist biedt het netwerk van Boomerang nieuwe mogelijkheden. De keuze voor Boomerang Agency netwerk voelt voor ons als een logische gezien het DNA, het werk dat men maakt en de mooie vaste relaties die het bedrijf heeft.' 

Creatief Directeur Pim de Graaff zal niet meegaan richting Boomerang Agency. De Graaff: 'Voor mij is het tijd om mijn vleugels uit te slaan. Ik heb zin om mijn creatieve en strategische ervaring in te zetten bij een organisatie die verder reikt dan social media en video. Wat ik precies ga doen ga ik de komende tijd onderzoeken.'

Bij Boomerang Agency werken inmiddels meer dan 130 medewerkers. Het bureau opereert steeds vaker internationaal en heeft  merken in het portfolio zoals Heineken, Samsung, KLM, ING, Spotify en Albert Heijn.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid
Frieda Ulsamer de Waard

Mooie combinatie, gefeliciteerd!

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in