Overslaan en naar de inhoud gaan

Erik-Jan Koense weg bij JWT Amsterdam om weer te gaan ondernemen

Hij was deputy managing director van JWT Amsterdam.
Koense
Koense

Erik-Jan Koense heeft besloten om JWT Amsterdam te verlaten en weer te gaan ondernemen. De afgelopen 4,5 jaar was hij werkzaam als deputy managing director van JWT Amsterdam. Naast zijn rol in de directie van JWT was hij eindverantwoordelijk voor onder meer Ziggo, Randstad en Nationale Nederlanden.

Koense begint als zelfstandig consultant en interim manager om van daar uit te kijken hoe mijn nieuwe bedrijf zich ontwikkelt. 'Het bedrijf begint steeds meer vorm te krijgen dus ik zal daar snel meer over communiceren.'

Over JWT zegt hij: 
‘Ik ben bij JWT gekomen om het Ziggo account neer te zetten en te leiden. Dat betekende een transformatie naar volledige integratie met digital, data en 1:1 communicatie. De ambities die we met elkaar hebben uitgesproken, zijn ruimschoots uitgekomen. Toch begon het ondernemersbloed weer te kriebelen en ga ik een bedrijf opzetten dat merken succesvol maakt in het veranderende landschap van digitale media, communicatie, kanalen en data. Op dat terrein voel ik me het lekkerst’.

related partner content for mobile comes here

 

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid
Martijn de Beijer

Succes, Erik-Jan!

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in