Overslaan en naar de inhoud gaan

Veerle Snijders wordt hoofd marketing en communicatie van Cinekid

Ze is afkomstig uit de filmfestivalwereld, en werkte hiervoor bij het Amsterdamse filmtheater Rialto.
Veerle Snijders
Veerle Snijders
Veerle Snijders
Veerle Snijders

Veerle Snijders stapt over van Filmtheater Rialto naar Cinekid, het grootste mediafestival voor kinderen mondiaal, dat jaarlijks tijdens de herfstvakantie in Amsterdam wordt gehouden. 

Snijders heeft een verleden in  marketing en communicatie in de film- en festivalwereld. Zij werkte de afgelopen 7 jaar voor Rialto en diens zomerfestival World Cinema Amsterdam. Daarnaast was ze jarenlang verantwoordelijk voor de programmering en communicatie van openlucht-filmfestival Pluk de Nacht, waar ze onder meer het initiatief nam voor Pluk Mini, de kindereditie van dit filmfestival.

related partner content for mobile comes here

Ook droeg Snijders als redacteur en moderator bij aan verschillende andere Nederlandse filmfestivals, zoals IFFR en Movies that Matter.

Mark Termeer, interim-directeur Cinekid, is blij met de komst van Snijders. Een van haar taken wordt het om gedurende het jaar 'de zichtbaarheid van Cinekid te vergroten en onze customer experience te verbeteren'.

Ook zal Snijders een strategie ontwikkelen gebaseerd op data en inzichten om de drie doelgroepen beter te bereiken: kinderen van 3-14 jaar, hun ouders en het basisonderwijs.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in