Kennissessie: Groeien met radio
Al sinds 1965 kun je bij Ster reclame inkopen rondom de content van de Nederlandse Publieke Omroep (NPO) op radio, televisie en online. Met onze reclameblokken bereiken we iedereen, op ieder moment van de dag, maar doen dat nét even anders. Zo onderbreken we geen programma’s met reclame en is er een beperkt aantal reclameminuten per uur, waardoor de impact van jouw campagne groter is. Onze kennis zetten we maar al te graag in voor jou! Zo versterkt Ster elke campagne met inzichten, kennis, kwaliteit en bereik. We denken dagelijks mee met onze klanten, nemen je mee in de nieuwste ontwikkelingen op gebied van media en reclame, en kunnen je altijd voorzien van advies op maat. Dankzij onze vaste prijzen weet je van tevoren waar je aan toe bent en kunnen we het hebben over de essentie: hoe kunnen we het aanbod van Ster zo optimaal mogelijk inzetten om jouw doelstelling(en) te bereiken?
Het zal je vast niet ontgaan zijn: het medium radio bestaat maar liefst 100 jaar. Na een speciale uitzending van De Wereld Draait Door, een verkiezing van de radiomaker van de eeuw en een speciale luisterlijst met radiohoogtepunten, is de kracht van radio nog eens extra benadrukt. En dat is niet gek.
Radio is namelijk met haar miljoenen luisteraars en diverse doelgroepen een niet te missen medium. Met een totale luistertijd van maar liefst 2 uur en 25 minuten per dag (NLO, 2019), geliefde programma’s, dj’s en populaire themaweken is een radiocampagne voor vrijwel elk merk een lucratieve en effectieve zet; hoe groot of klein je ook bent.
Een unieke locatie
Speciaal voor merken die hun aanwezigheid op de radio willen opstarten of vergroten, organiseert Ster een inspirerende kennissessie op dinsdag 17 december aanstaande. Tijdens deze middag vertellen we je alle ins en outs van radioreclame: hoe maak je bijvoorbeeld een doeltreffende radiospot? En hoe zet je die vervolgens efficiënt in?
De sessie vindt plaats in het enige echte Top 2000 café; de place to be als het gaat om de kracht van radio. Elke decembermaand vindt hier hét radio-evenement van het jaar plaats en wordt er muzikaal afgeteld naar het nieuwe jaar. Tijdens de kennissessie, die gepresenteerd zal worden door NPO Radio 2-dj Frank van 't Hof, zal op deze unieke locatie worden ingegaan op het mediagedrag en de mediastrategieën rondom radio en radiocreatie.
Nog geen radio?
Is jouw merk nog niet te horen op de radio? Dan is deze sessie een toegankelijke en vrijblijvende gelegenheid om te kijken of adverteren op NPO Radio bij jouw merk past en om kennis op te doen over het maken van de meest lucratieve radiocreatie.
Al wel radio?
Is jouw merk al wel bekend met radio-inzet? Dan geeft deze middag je de kans om je kennis te verbreden en zo je radiocampagne en -creatie te optimaliseren.
Nieuwsgierig geworden?
Meld je dan hier aan! We zien je graag op dinsdag 17 december in het Top 2000 café. Meer informatie over de kennissessie vind je hier.
Bronvermelding
Nationaal Luister Onderzoek (NLO), AudioMonitor, (2019)
Al sinds 1965 kun je bij Ster reclame inkopen rondom de content van de Nederlandse Publieke Omroep (NPO) op radio, televisie en online. Met onze reclameblokken bereiken we iedereen, op ieder moment van de dag, maar doen dat nét even anders. Zo onderbreken we geen programma’s met reclame en is er een beperkt aantal reclameminuten per uur, waardoor de impact van jouw campagne groter is. Onze kennis zetten we maar al te graag in voor jou! Zo versterkt Ster elke campagne met inzichten, kennis, kwaliteit en bereik. We denken dagelijks mee met onze klanten, nemen je mee in de nieuwste ontwikkelingen op gebied van media en reclame, en kunnen je altijd voorzien van advies op maat. Dankzij onze vaste prijzen weet je van tevoren waar je aan toe bent en kunnen we het hebben over de essentie: hoe kunnen we het aanbod van Ster zo optimaal mogelijk inzetten om jouw doelstelling(en) te bereiken?
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid