Overslaan en naar de inhoud gaan

Nieuw merk BrandMR wil rechtsbijstand toegankelijker maken

XXS Amsterdam bouwt mee aan het merk, Johan Kramer regisseert commercial.
Still uit een eerdere commercial van BrandMR
Still uit een eerdere commercial van BrandMR
Still uit een eerdere commercial van BrandMR
Still uit een eerdere commercial van BrandMR

BrandMR (Brandmeester) presenteert zich vandaag als nieuw merk in de campagne ‘Regel Recht met BrandMR’. Het merk verleent rechtsbijstand aan mensen zonder rechstbijstandverzekering.

related partner content for mobile comes here

Samen met XXS Amsterdam is er aan dit nieuwe merk gebouwd. Uit onderzoek blijkt dat er een grote groep is die niet in aanmerking komt voor de sociale advocatuur, maar ook de tarieven van een reguliere uurtje-factuurtje advocaat niet kan betalen. Met als gevolg dat ze dan maar het recht mijden.

BrandMR biedt juridische hulp in vier heldere stappen met een vaste voorspelbare prijs per stap.
 Dat gebeurt met 'een combinatie van (online) deskundige juridische hulp door ervaren advocaten en juristen en een eenvoudige en persoonlijke stijl van communiceren'.

Peter Hoitinga, marketingdirecteur BrandMR: 'We willen bouwen aan een sterk en toegankelijk merk in de ontoegankelijke en wat conservatieve markt van de advocatuur.'

In de commercial die geregisseerd is door Johan Kramer introduceert XXS Amsterdam Fred Bok: zie hier zijn LinkedIn
John de Vries, Creative Director XXS Amsterdam, legt uit: 'Als assertieve Nederlanders komen we graag voor onszelf op. Onze hoofdpersoon in de campagne, Fred Bok, is daar niet anders in. Maar als het te ingewikkeld wordt of te onzeker is daar gelukkig voor Fred een heldere oplossing. Met dit inzicht willen we het merk BrandMR sympathiek en onderscheidend neerzetten.'

De eerste commercial in de reeks heeft betrekking op hulp bij ontslag. Gedurende het jaar komen meer rechtsgebieden aan bod. De campagne is vanaf maandag 13 januari te zien op tv en in diverse digitale middelen.

Klant: BrandMR
Verantwoordelijk bij klant: Peter Hoitinga, Julia Nowee, Arjen de Jong
Bureau: XXS Amsterdam
Account: Ward Enckhof, Jip van den Bergs
Creative Director: John de Vries
Producer: Josien van der Heul
Productie Maatschappij: Halal
Producer: Job Sanders
Regie: Johan Kramer
D.O.P.: Douwe Hennink
Art Department: Rikke Jelier
Edit: Kevin Whelan - the Compound
Colour grading: Joppo - De Grot
Muziek en Sounddesign: FC Walvisch
Design: Eelko van der Made
Animatie: Jeroen Feenstra
Design en ontwikkeling website: Fabrique Rotterdam i.s.m. LabDigital en XXS Amsterdam
Creatives: Harmen van Balen, Dieke de Boer, Patrick Rijks, Eelko van der Made, John de Vries
Developers: Tim Leguijt, Bjorn Vermeulen, Axel Ethembabaoglu, Marco Maes
Illustraties: Roel van Eekelen
Fotografie: Charlie de Keersmaecker - Unit C.M.A
Media: Stroom, Sonja Vaessen
PR: COOPR, Renate Bus

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in