Overslaan en naar de inhoud gaan

Hunkemöller wil zowat de hele wereld verbeteren en dat is misschien wat veel

Nieuwe duurzame lingeriecollectie Rose en bijbehorende campagne zijn onderdeel van breed uitgemeten deugdzaam initiatief: Together Tomorrow.
Loiza Lamers in Fashion Fever-campagne
Loiza Lamers in Fashion Fever-campagne
© Hunkemöller
Loiza Lamers in Fashion Fever-campagne
Loiza Lamers in Fashion Fever-campagne
© Hunkemöller

Hunkemöller presenteert de nieuwe duurzame Rose-collectie die volgens het lingeriemerk volledig is gemaakt met duurzaam kant. De collectie is onderdeel van Hunkemöllers breed uitgemeten, bijna filosofische, ‘reis’ naar een betere wereld Together Tomorrow. Met dit initiatief wil het bedrijf alle activiteiten samenbrengen die hieraan bijdragen. De Rose-collectie moet duurzaamheid sexy maken, met behoud van de Hunkemöller-stijl. De collectie, die bestaat uit nachtkleding, accessoires en ondergoed, is volgens de lingeriewinkelketen voor 68 procent gemaakt van gerecycled nylon. Rose wordt gepresenteerd in de in-house ontwikkelde campagne: Fashion Fever.

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in