Overslaan en naar de inhoud gaan

Mariëlle Flens (TVOH) zingt lied in Laad Me-campagne van Renault

Het automerk wil laten zien, en horen, dat elektrisch rijden gepaard gaat met een gevoel van vrijheid.
Mariëlle Flens | Renault
Mariëlle Flens | Renault
© Publicis Groupe
Mariëlle Flens | Renault
Mariëlle Flens | Renault
© Publicis Groupe

Renault lanceert Laad Me-campagne met een gelijknamig lied van van singer- en songwriter Mariëlle Flens. Met de nieuwe roadtrip-commercial wil het automerk duidelijk maken dat elektrisch rijden gepaard gaat met een gevoel van vrijheid. In de campagnevideo gaan een moeder en dochter samen on tour. De campagne is ontwikkeld door Publicis Groupe.

related partner content for mobile comes here

Renault, dat claimt marktleider en pionier te zijn op het gebied van elektrisch rijden, breidt dit jaar het aanbod uit met verschillende 100% elektrische en plug-in Hybrid modellen. Met de nieuwe campagne en het lied van Flens wil het merk inzetten op beleving en verwacht het vragen te beantwoorden die nog spelen rondom elektrisch rijden. Flens, een opkomend artiest bekend van The Voice Of Holland, moet met haar stijl een nieuwe generatie autorijders aanspreken. 

Renault - Laad Me
Renault - Laad Me Publicis Groupe

Spotify, Youtube en radiozenders

Laad Me is onder andere te beluisteren op Spotify en wordt aangeboden bij de verschillende radiostations. Naast de tv-commercial komt het nummer terug in verschillende campagnematerialen waaronder een radiocommercial, online video’s op social media en op YouTube. 

Laad me. Ontdek de vrijheid van elektrisch rijden

'Emotionele snaar raken'

Hubert Frederix, head of marketing communication bij Renault Nederland zegt over de campagne: ‘Het beeld dat elektrisch rijden de toekomst is, begint steeds meer in te dalen bij Nederlandse autorijders. Echter, elektrisch rijden is geen toekomstmuziek. Nu al kunnen autorijders genieten van de vrijheid die elektrisch rijden te bieden heeft. Met deze campagne willen wij het gevoel van vrijheid overbrengen.’

Katelijn van Lieshout, business director creative bij Publicis Groupe Nederland vervolgt: ‘Met deze campagne weten we in plaats van rationeel overtuigen met feiten over elektrisch rijden, de emotionele snaar te raken. Elektrisch rijden is ook een mindset en geeft een ander gevoel. Emotie komt het beste tot zijn recht met muziek, zo is het Laad Me-concept geboren.’ 

Lees ook: In Nederland op vakantie naar Schotland in 'mancave' The Famous Grouse House

Lees ook: Publicis Groupe ziet zware dip in Europa in tweede kwartaal

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in