Overslaan en naar de inhoud gaan

Huisdieren van onhandig OHRA-echtpaar stelen de show in nieuwe commercial

Verzekeraar bouwt campagne die al 8 jaar loopt verder uit.
Huisdieren van onhandig OHRA-echtpaar stelen de show in nieuwe commercial
Huisdieren van onhandig OHRA-echtpaar stelen de show in nieuwe commercial
© Joe Public
Huisdieren van onhandig OHRA-echtpaar stelen de show in nieuwe commercial
Huisdieren van onhandig OHRA-echtpaar stelen de show in nieuwe commercial
© Joe Public

Het inmiddels bekende OHRA-stel Rob & Els speelt dit keer een bijrol in wat alweer de twintigste tv-commercial is met het echtpaar. Met de commercial, die de titel ‘Slimme hond, slimme kat’ draagt, bouwt de verzekeraar verder op een campagne die al acht jaar doorloopt. 

related partner content for mobile comes here

Huisdierenverzekering

Dit keer staan opnieuw de hond en kat van het paar in de spotlights. De campagne, ontwikkeld door Joe Public Take Away Advertising, laat zien dat de dieren geen echte maatjes van elkaar zijn met alle gevolgen van dien. Met de nieuwe commercial wil de verzekeraar duidelijk maken dat huisdieren goed verzekerd zijn bij OHRA. Daarbij wil de verzekeraar benadrukken dat een huisdierenverzekering zelfs eenvoudig uitgebreid kan worden met een aanvullende module gedragstherapie voor de kat. Bij OHRA noemen ze dat: ‘Verzekeren zonder Paarse Krokodillen.' Refererend naar de bekende commercial van weleer, toen ook ontwikkeld door Joe Public.

Slimme hond, slimme kat | OHRA Huisdierenverzekering

Diervriendelijk en binnen coronaregels

Joe Public geeft aan dat de campagne diervriendelijk en binnen de coronaregels is opgenomen. Naast de tv-commercial zijn er speciale video’s opgenomen voor de social-kanalen. Het doel van de campagne is om duidelijk te maken dat huisdieren echt een onderdeel van het gezin zijn. 

The making of Slimme hond, slimme kat

Making of Slimme Hond, Slimme Kat | OHRA Huisdierenverzekering

Credits

Klant: OHRA

Verantwoordelijk bij klant: Brenda Gerritsen-Brouns, Brett Gaasbeek 

Bureau: Joe Public Take Away Advertising.

Concept: Bart Oostindie, Edward Romunde

Strategie: Jeroen van Eck

Account: Jolies van Rijn, Willemijn van Eeghen

Producer bureau: Sandra Derogee

Productiemaatschappij: Holy Fools

Producer: Colin Maas

Regisseur: Mattias Schut

DOP: Menno Westendorp

Offline editor: Martin Heijgelaar (MRTN)

Online: Ton Habraken

Grading: Crab Salad

Geluidsstudio: FC Walvisch

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in