Overslaan en naar de inhoud gaan

Scheldebrouwerij kiest MissPublicity voor PR in Nederland en België

Belgische biermerk wil meer zichtbaarheid en herkenning om te kunnen groeien. Het Rotterdamse bureau helpt ze daarbij.
scheldebrouwerijbier
scheldebrouwerijbier

De Belgische bierbrouwer Scheldebrouwerij gaat langdurige samenwerking aan met MissPublicity voor de Nederlandse en Belgische markt. De keuze volgt op een succesvolle PR-pilot dit voorjaar rond De Ginnegapper (Gin Infused Belgian Blond) en enkele events.

related partner content for mobile comes here

De brouwer gaat met behulp van MissPublicity bouwen aan het vergroten van de zichtbaarheid in Nederland en België. Beide partijen hebben een strategie voor de lange termijn uitgewerkt.

Scheldebrouwerij begon ooit met kleine hobbyketels in Krabbegat (Bergen op Zoom) waar het zijn eerste bieren maakte. Via Zeeland trokken de brouwerij in 2008 door naar het Vlaamse land waar ze uitgroeiden tot een gevestigde Belgische brouwerij. De Bergse krab en de Wildemannen uit het stadswapen zijn altijd hun vaandeldragers gebleven.

Na ruim een kwart eeuw brouwen wil he nu groeien en een breder publiek aanspreken door  meer zichtbaarheid en herkenning.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in