Overslaan en naar de inhoud gaan

MediaMonks opent kantoor in Nederland voor mediaconsultancy MightyHive

De programmaticspecialist en media-inkoper is sinds 2018 onderdeel van Sir Martin Sorrells S4 Capital.
MightyHive
© MightyHive
MightyHive
© MightyHive

Programmaticspecialist en mediaconsultancy MightyHive komt naar Nederland. Het dochterbedrijf van Sir Martins Sorrells S4 Capital en zusterbureau van MediaMonks opent binnenkort een kantoor in Amsterdam. Dat melden bronnen aan Adformatie.

Op LinkedIn staat inmiddels een vacature voor een ‘
Growth Director Programatic Media’ die MightyHives vanuit Nederland moet gaan vertegenwoordigen.


MediaMonks meldt niet in te gaan op geruchten. Toch laat ceo Victor Knaap vandaag op LinkedIn weten: 'MediaMonks gaat uiteraard niet in op geruchten. Maar als je wilt helpen om MightyHive Nederland op te bouwen en zin hebt om de traditionele mediabureaus een beetje op te schudden... You are welcome to join our team!'

related partner content for mobile comes here

MightyHives en MediaMonks trekken wereldwijd samen op. De data en programmatic aanpak van het Amerikaanse bedrijf vult het creatieve aanbod van MediaMonks goed aan. Het bedrijf doet ook mediaplanning en -inkoop S4 Capital zou wereldwijd met de gezamenlijke aanpak al forse stappen maken.

Het is niet duidelijk voor welke MediaMonks-klanten MightyHive in Nederland gaat werken. Wel is waarschijnlijk dat de komst van de nieuwe mediaconsultancy ook hier impact zal hebben.

Groeiend netwerk

S4Capital nam eind 2018 MightyHive over als onderdeel van het groeiende bureaunetwerk dat Sorrell begon na zijn vertrek bij WPP.
MightyHive houdt hoofdkantoor in San Francisco en was het tweede bedrijf na MediaMonks dat onderdeel werd van S4Capital.

Peter Kim en Christopher Martin van MightyHive vormen inmiddels samen met Sir Martin Sorrell, Victor Knaap en Wesley Ter Haar (MediaMonks) de raad van bestuur van S4 Capital.

Het gaat financieel goed met S4 Capital dat onlangs in een statement meldde te groeien tegen de coronacrisis in. De altijd zelfverzekerde Sorrell vertrouwt erop dat zijn bedrijf ‘double digit’ groeicijfers kan behalen dit jaar.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in