Overslaan en naar de inhoud gaan

MediaMonks krijgt toegang tot Hollywood met samenwerking CAA

CAA is een talent- en sportbureau in Los Angeles.
Hollywood
© 123RF
Hollywood
© 123RF

MediaMonks heeft een deal gesloten met Creative Artists Agency (CAA), dat het bedrijf moet gaan helpen met contentsamenwerkingen in Hollywood. CAA is een talent- en sportbureau in Los Angeles.

related partner content for mobile comes here

Joe Olsen, chief growth officer van MediaMonks, zegt tegen Mediapost dat CAA vooruitloopt op de ‘reguliere media en popcultuur’ met zijn entertainmentdata en talentbase.Voor merken en marketeers die daar snel op in willen spelen, wordt die informatie super belangrijk. Deze samenwerking heeft als doel consumenten te bereiken in de digitale wereld die op zoek zijn naar entertainment en zich afkeren van traditionele advertenties.’

‘Van Hilversum naar Hollywood'

‘Van Hilversum naar Hollywood’, zegt ceo Victor Knaap op LinkedIn. ‘We kunnen met deze deal merken helpen originele content te creëren voor platforms als YouTube, Snap, Twitch, Reels en Tiktok.’

Sinds MediaMonks onderdeel is van reclame-imperium van Sir Martin Sorrell, S4 Capital, sluit het regelmatig deals in de digitale marketingwereld. Recent nog met NEP, om samen te werken met interactieve oplossingen voor grote wereldwijde evenementen.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in