Overslaan en naar de inhoud gaan

Prioderm viert Blunderkapsels aangemeten door vader en moeder

Anti-luizenmerk wil met nieuwe merkcampagne duidelijk maken dat het al jaren allerlei kapsels luizenvrij maakt.
Prioderm viert de Blunderkapsels van je vader en moeder
Prioderm viert de Blunderkapsels van je vader en moeder
© Chunk
Prioderm viert de Blunderkapsels van je vader en moeder
Prioderm viert de Blunderkapsels van je vader en moeder
© Chunk

Het nieuwe schooljaar begint weer voor honderdduizenden kinderen. Dat gaat nog wel eens hand in hand met een luizenplaag. Prioderm, onderdeel van Mylan Nederland, dat zegt al veertig jaar lang luizen te bestrijden, lanceert daarom een nieuwe merkcampagne: Blunderkapsels. Met de campagne, ontwikkeld door Chunk Creative Agency, wil het antiluizenmerk aantonen dat het ook in de jaren tachtig en negentig alle ‘blunderkapsels’, aangemeten door je vader en moeder, al luisvrij hield. 

related partner content for mobile comes here
Prioderm viert de Blunderkapsels van je vader en moeder

Blunderkapsels 

De campagne grijpt terug op het verleden omdat Prioderm er vanuit gaat dat iedereen wel eens een blunderkapsel heeft gehad dat nu wel als grappig of bizar bestempeld kan worden. Of mislukt omdat moeders de nieuwe coupe zelf had bijgepunt. Onderdeel van de campagne is een ‘doe mee en win’-actie waarbij Nederland via social media wordt opgeroepen om een eigen Blunderkapsel in te sturen om daarmee een professionele fotoshoot te winnen.

Lees ook: Prioderm: quarantaine-kapsels en luizen zijn geen goede combinatie

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in