
Een nieuwe themacampagne van safaripark Beekse Bergen moet potentiële bezoekers duidelijk maken dat een echte Afrika-beleving ook in Nederland mogelijk is. Het safaripark gebruikt een tv-commercial (Nederlands en Vlaams), pre-rolls en Instagram Stories om deze boodschap over te brengen. De campagne is de eerste gemaakt door Joe Public Take-Away Advertising.
De commercial draait om de dieren die bezoekers zien en de mogelijkheid om te overnachten in een lodge in het park. Beekse Bergen wil via de campagne meerdaagse boekingen aanjagen.
Vacatures
Directeur-bestuurder
PublicSpirit in opdracht van Visit FlevolandAfdelingsmanager Bestuur en Communicatie
Gemeente HaarlemManager Corporate Communicatie
ROC van Amsterdam - FlevolandDierentuinen zijn nog gesloten
De campagne start op een interessant moment, want op last van de Rijksoverheid zijn onder meer dierentuinen gesloten tot minimaal half januari. Onduidelijk is wanneer zij, inclusief Beekse Bergen, weer open mogen en onder welke voorwaarden dit gebeurt. Bijvoorbeeld of overnachtingen - waar de campagne deels om draait - direct weer toegestaan zijn.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee