Overslaan en naar de inhoud gaan

Nieuwe campagne Lexa: ‘Serious Dating, Crazy Love’

De campagne wil de blijvende spanning en sensatie van een relatie centraal zetten.
Serious dating, crazy love
Serious dating, crazy love
Serious dating, crazy love
Serious dating, crazy love

Datingservice Lexa komt met een nieuwe merkcampagne: ‘Serious Dating, Crazy Love’ (bureau WNP). Lexa wil met de campagne een tweede laag toevoegen aan de eerdere Start Something Real campagnes (zie video onderaan dit artikel), ‘door naast de zoektocht naar iets authentieks ook de blijvende spanning en sensatie van een relatie centraal te zetten’. Uit onderzoek dat Lexa liet uitvoeren onder duizend Nederlandse Lexa-gebruikers, blijkt namelijk dat singles in 2022 ‘meer dan ooit klaar zijn voor echte liefde’. Dit is de commercial:

related partner content for mobile comes here
Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

#SeriousDatingCrazyLove | Lexa

Meer consumenteninzichten uit het genoemde onderzoek:

89% van de Nederlandse singles wil geen one-night-stands meer en is klaar om een echt liefdesverhaal te beleven
Die wens wordt voor 3 op de 4 singles versterkt door de situatie rondom het coronavirus

 

Echt

De Europese campagne, die wordt uitgerold in vijf landen, brengt voor het eerst ‘real-life koppels’ in beeld. Het gaat volgens Lexa om Olivia en Guillermo, Claret en Lolita, Marc en Claudia, Facundo en Florencia, Lyvia en Yrgos en Josep en Albert. Daarmee wil de behoefte aan échte liefde gestalte geven. De campagne is sinds 26 december te zien en horen in Nederland op tv, radio, social media en digitaal.

De vorige campagne: ‘Start something real’

Begin nu iets echts met Lexa

Credits

Lexa - Meetic Group

CEO Match Group EMEA & APAC : Alexandre LUBOT

CEO Meetic Europe : Matthieu JACQUIER

CMO: Céline BOUDIERE

VP Brand & Consumer: Jérôme RIVIERE

Brand & Global Marketing Director: Anthony SOLAIRE

Brand Content Manager: Cassandra FORLOT

Global Communications Manager: Stéphane-Laure BERNELIN         

VP Business Lines: Héloïse DES MONSTIERS

Senior Marketing Managers: Roelijne PETERS,

                                                                      

Agency: WNP                                      

Vice President and Managing Partner: Eric Delannoy

Creative Director: Mathieu Vinciguerra

Creative Director: Greg Eggermont

Associate Director: Prescillia Comparetti

Senior Consultant: Pauline Garoux

Project Manager: Alexane Garrec

Strategic Planning: Walthère Malissen, Gilles Folin, Louise Latournerie

Art Directors: Marion Olivri, François-Xavier Barré, Benjamin Pouteau

Designers Editors: Hélène Lucas, Thierry Buriez, Yannick Kryk, Nathalie Derrey

TV Producer: Pauline Fourcade            

                                                  

Productie: Birth

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in