Overslaan en naar de inhoud gaan

Kenneth Perez heeft een droom in nieuwe campagne ESPN

Samen voetbal kijken, daar draait het om in de campagne rondom het begin van de tweede helft van de Eredivisie op 14 januari.
ESPN campagne
ESPN campagne

Voetbalcommentator Kenneth Perez, die recent voor drie jaar bijtekende bij ESPN, speelt de hoofdrol in de nieuwe campagne van de zender. Om de start van de tweede helft van het voetbalseizoen op 14 januari aan te kondigen lanceert de sportzender een campagne.

related partner content for mobile comes here

 

In de commercial is te zien hoe Perez een uitzinnige groep van collega's, spelers en supporters toespreekt. Alle clubs zijn vertegenwoordigd, zoals Toeter Jan uit Eindhoven, Michiel Kramer van RKC Waalwijk en Herry & Berry, de mascottes van AZ. 'De Eredivisie beleef je op ESPN' is de pay-off. Wanneer blijkt dat de motiverende speech van Perez zich in werkelijk alleen in het hoofd van Perez afspeelt volgt de regel: 'en hopelijk snel weer samen.' TBWA\Neboko tekende voor de campagne en Rob Lucker van Hazazah voor de regie. De makers willen vooral overbrengen hoe mensen het samen voetbal kijken - of het nu op tv, in het stadio of in de kroeg is - hebben gemist. 

ESPN profiteert van het feit dat de Eredivisie zowel bovenin als onderin nog ergens om draait. Winterkampioen PSV voelt de hete adem van Ajax en Feyenoord in de nek. Op 23 januari is de eerste topper te zien: PSV tegen Ajax. 

De Eredivisie gaat weer beginnen op ESPN

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in