Aldi lanceert nieuwe themacampagne 'Net zo... maar dan goedkoper'
Aldi, dat vorig jaar voor het eerst een themacampagne in Nederland lanceerde, komt in het nieuwe jaar met een vervolgcampagne. Het wegnemen van vooroordelen staat - net als vorig jaar - centraal. De belofte is: dezelfde kwaliteit van leven als je gewend bent, maar dan goedkoper, 'een Aldi-prijs'.
Nienke van de Streek, managing director marketing en communicatie bij Aldi in Nederland: ‘Met de nieuwe campagne gaan we meer emotie toevoegen aan ons verhaal en de nadruk leggen op dat je bij ons dezelfde kwaliteit krijgt die je gewend bent, maar dan goedkoper. Vanaf het nieuwe jaar zie je in onze TV-commercial mensen in situaties uit het dagelijks leven, waarin iedereen zich herkent. En iedereen herkent ook de producten die bij deze momenten horen. Kortom, precies dezelfde kwaliteit van leven die je gewend bent, met de kleine en grote gelukjes, maar dan goedkoper.’
De Net zo-campagne is gemaakt in samenwerking met Indie Amsterdam.
Vacatures
Senior communicatie adviseur / Woordvoerder
Ministerie van Klimaat en Groene GroeiContentredacteur
Provincie UtrechtConcern communicatieadviseur
Gemeente Altena
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid