Overslaan en naar de inhoud gaan

Aldi lanceert nieuwe themacampagne 'Net zo... maar dan goedkoper'

In de vervolgcampagne staat het wegnemen van vooroordelen nog steeds centraal en ook het thema 'Natuurlijk Wel' blijft.
Aldi 2022
Aldi 2022

Aldi, dat vorig jaar voor het eerst een themacampagne in Nederland lanceerde, komt in het nieuwe jaar met een vervolgcampagne. Het wegnemen van vooroordelen staat  - net als vorig jaar - centraal. De belofte is: dezelfde kwaliteit van leven als je gewend bent, maar dan goedkoper, 'een Aldi-prijs'. 

related partner content for mobile comes here

Nienke van de Streek, managing director marketing en communicatie bij Aldi in Nederland: ‘Met de nieuwe campagne gaan we meer emotie toevoegen aan ons verhaal en de nadruk leggen op dat je bij ons dezelfde kwaliteit krijgt die je gewend bent, maar dan goedkoper. Vanaf het nieuwe jaar zie je in onze TV-commercial mensen in situaties uit het dagelijks leven, waarin iedereen zich herkent. En iedereen herkent ook de producten die bij deze momenten horen. Kortom, precies dezelfde kwaliteit van leven die je gewend bent, met de kleine en grote gelukjes, maar dan goedkoper.’

De Net zo-campagne is gemaakt in samenwerking met Indie Amsterdam. 

De nieuwe campagne van Aldi Nederland

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in