Overslaan en naar de inhoud gaan

T-Mobile-campagne zet de 'Unlimited Mindset' centraal

De nieuwe campagne is ontwikkeld door TBWA\Neboko en licht verschillende diensten van T-Mobile uit.
T-Mobile Unlimited
© Afbeelding via TBWA/NEBOKO
T-Mobile Unlimited
© Afbeelding via TBWA/NEBOKO

T-Mobile start op 24 december een nieuwe campagne in het kader van zijn Unlimited-stijl. De campagne moet consumenten inspireren om vooruit te blikken op het nieuwe jaar. Een jaar waarin volgens T-Mobile technologische mogelijkheden als 5G-internet en glasvezelinternet persoonlijke ontwikkeling 'makkelijker en leuker dan ooit tevoren' maken. De provider spreekt van een Unlimited mindset en voert in de campagne een nummer op gezongen door zangeres Sharon Kovacs.

related partner content for mobile comes here
Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

TBWA\NEBOKO

De campagne is ontwikkeld door TBWA\Neboko en rolt uit op tv, radio, sociale media, online en outdoor. In januari volgen er portretten van consumenten die volgens T-Mobile uitgedaagd worden om zichzelf te ontwikkelen tot 'een nieuwe ik'. 

TBWA\Neboko-directeur Rik Ledder zegt over de campagne: 'dit keer staat niet zozeer één product centraal, maar de Unlimited mindset. En daarmee gepaard de overtuiging dat er in iedereen een Unlimited schuilt. Daardoor gaat de campagne echt over de mentaliteit van T-Mobile. Met een hoofdrol voor de producten in de bewijsvoering hiervan.'

Credits:
Klant: T-Mobile
Bureau: TBWA\Neboko
Regisseur: Billy Pols
Productie: Pink Rabbit
Post productie: Captcha, Compound, Postoffice
Muziek: Darius Dante
Zang: Kovacs

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in