Overslaan en naar de inhoud gaan

PR-bureau Ovide opent kantoor in België

Dorien Cox stapt over van Coopr België wordt medeoprichter van Ovide België.
Gijs Moonen, Dorien Cox en Marieke Verhaar Fennis van Ovide
Gijs Moonen, Dorien Cox en Marieke Verhaar Fennis van Ovide
Gijs Moonen, Dorien Cox en Marieke Verhaar Fennis van Ovide
Gijs Moonen, Dorien Cox en Marieke Verhaar Fennis van Ovide

Ovide Agency begint het nieuwe jaar met uitbreiding. Het jonge pr-bureau opent op 1 januari 2022 de deuren van het kantoor in België. Dorien Cox, die de afgelopen vijf jaar leiding gaf aan pr-bureau Coopr in België, sluit zich aan bij Ovide en wordt mede-eigenaar van de Belgische hub.

related partner content for mobile comes here

Sinds de oprichting twee jaar geleden is Ovide Agency vanuit Utrecht verantwoordelijk voor pr-campagnes voor klanten als Netflix, Swapfiets, Budbee, Dirk van den Broek en Thuisbezorgd.nl.

'Komst Cox cruciaal

Gijs Moonen, medeoprichter van Ovide Agency, zegt dat de stap naar het buitenland een nieuwe fase markeert voor zijn bureau. De komst van Cox is daarbij cruciaal. ‘Haar expertise en ondernemende karakter zijn precies waar we als team op willen voortbouwen'.

Dorien Cox (36 jaar) heeft ruim 10 jaar aan ervaring in de pr- en marketingwereld. Bij Coopr in België gaf ze leiding aan het team en was ze verantwoordelijk voor klanten als Thalys, IWG, Ikea en Netflix.

Eerder werkte Cox als pr-consultant bij communicatiebureau RCA Group aan campagnes voor onder meer Coca-Cola en KitchenAid. Dorien Cox: ‘Na tien jaar als consultant en director bij andere agentschappen, kreeg ik steeds meer zin om ook zelf te gaan ondernemen.’

 

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in