Overslaan en naar de inhoud gaan

Youtube-bureau Team5pm start in Scandinavië

Carl-Johan Look wordt managing director van het kantoor in Stockholm.
Co-founder Team5pm Ronen Wolf (links) en md Carl-Johan Look
Co-founder Team5pm Ronen Wolf (links) en md Carl-Johan Look
Co-founder Team5pm Ronen Wolf (links) en md Carl-Johan Look
Co-founder Team5pm Ronen Wolf (links) en md Carl-Johan Look

Team5pm maakt bekend dat het verder uitbreidt in het buitenland. Na Duitsland opent het Youtube-bureau uit Amsterdam nu ook een kantoor in Scandinavië.  Carl-Johan Look is aangesteld als nieuwe managing director van het kantoor gevestigd in Stockholm. Vanuit daar wil het bureau Scandinavische merken en publishers helpen met succes op Youtube. De uitbreiding is de vervolgstap van de internationaliseringsplannen die Team5pm zegt te hebben. 

related partner content for mobile comes here

Niche-aanbod

Carl-Johan Look, managing director Team5pm Scandinavië, vertelt dat Youtube een van de meest gebruikte websites in Scandinavië is en in populariteit boven Netflix staat als het om video gaat.

‘Uit onderzoek is gebleken dat 91% van alle internetgebruikers zegt Youtube te gebruiken. Hiervan kijken meer dan drie miljoen mensen naar Youtube via hun TV, wat het een extra aantrekkelijk advertentieplatform maakt voor Scandinavische merken. De service die Team5pm aanbiedt is zowel niche als zeer uniek, en is een gat in de Scandinavische markt dat veel merken nu nog in hun marketingstrategie missen. We zijn al in gesprek met enkele klanten.’ 

Jelmer Wind, co-founder Team5pm, stelt dat het gebruik van Youtube overal ter wereld aan het groeien is.

‘Hierdoor krijgen we steeds meer vraag van internationale partijen. Op dit moment bedient Team5pm al klanten in twaalf verschillende landen. We blijven innoveren op dit gebied en willen hiermee naast Nederland en Duitsland, nu ook de Scandinavische-markt bemannen. Dit gaan we doen onder leiding van Look, die ruime ervaring heeft in het Scandinavische medialandschap. Met deze nieuwe stap stellen we ons open voor samenwerkingen met meer Scandinavische merken.’

Lees ook: AkzoNobel kiest 5PM voor wereldwijde Youtube marketing-training, na Flexa-project

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in