Overslaan en naar de inhoud gaan

Mediaplus/Mediaxplain trekt vijf talenten aan

In het afgelopen halfjaar zijn achttien nieuwe collega’s bij het bureau begonnen.
5 talenten mediaxplain
Foto v.l.n.r.: Merlijn Witteman, Gabe Otagho, David Pedro, Thomas Roozemond, Charlotte Sminck
5 talenten mediaxplain
Foto v.l.n.r.: Merlijn Witteman, Gabe Otagho, David Pedro, Thomas Roozemond, Charlotte Sminck

Mediaplus/Mediaxplain heeft vijf talenten aangetrokken. Gabe Otagho, David Pedro, Thomas Roozemond, Charlotte Smink en Merlijn Witteman gaan in verschillende rollen de huidige teams versterken. In het afgelopen halfjaar zijn achttien nieuwe collega’s bij het bureau begonnen.

related partner content for mobile comes here

Gabe Otagho is begonnen als data-analist. Gabe werkte eerder als Software Developer bij ETPA, een trading platform. Daarvoor was hij marktanalist bij WoningNet.

David Pedro is als social (media) & e-mail Marketeer werkzaam geweest bij onder andere in-lite design, Mediamarkt en Mindshare, waar hij werkte voor Volvo Car en Ford Nederland. Bij Mediaplus gaat hij het team versterken als socialmediamanager.

Thomas Roozemond is gestart als SEA Manager. Hiervoor heeft hij verschillende functies bekleed, onder meer als SEA teamlead bij
het data gedreven online marketingbureau GMU.online en inhouse-marketeer bij Opleidingscentrum Westpoort.

Charlotte Smink gaat aan de slag als communication manager, met de focus op marketing communicatie journey. Hiervoor heeft ze bij kleertjes.com gewerkt en startte haar carrière bij Air Miles (Loyalty Management Netherlands).

Merlijn Witteman komt net als Otagho het team versterken data-analist. Hiervoor is hij vier jaar werkzaam geweest als inside sales specialist bij ATIS Telecommunicatie. Witteman gaat zich onder andere bezig houden met Business Intelligence vraagstukken.

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in