Overslaan en naar de inhoud gaan

Softwarebedrijf SAS stelt Jori Besteman aan als Benelux-marketingmanager

Besteman krijgt onder meer de taak om SAS' nieuwe merkcampagne 'succesvol uit te rollen' in de Benelux.
SAS
© SAS
SAS
© SAS

Jori Besteman heeft de software-startup Zivver verruild voor het grote analytics-bedrijf SAS. Besteman is als kersverse Marketing & Communicatie Lead voor de Benelux verantwoordelijk voor het ontwikkelen en uitvoeren van de marketingstrategie van de softwaregigant. Onderdeel van deze marketingstrategie is het vergroten van de bekendheid van SAS' nieuwe merkcampagne. Deze campagne, genaamd Curiosity Forever, werd eerder dit jaar gelanceerd en moet de bedrijfscultuur van SAS op een positieve manier uitlichten. 

related partner content for mobile comes here

Besteman licht zijn nieuwe baan als volgt toe: 'SAS is een sterk merk met een rijke historie en een duurzame blik op de toekomst. De manier waarop het bedrijf bijdraagt aan innovaties voor een duurzamere en betere wereld én de unieke bedrijfscultuur, spreken me enorm aan.'

Zivver, Indeed en Accenture

Voor zijn overstap naar SAS was Besteman werkzaam als Vice President of Marketing bij Zivver, een start-up die veilige communicatiesoftware aanbiedt. Daarvoor bekleedde hij marketingfuncties bij vacaturesite Indeed, managementconsultancybedrijf Accenture en was hij strateeg bij marketingbureaus. 

SAS is het grootste software-analyse-bedrijf en ondersteunt organisaties bij het verwerken van verzamelde data naar inzichten. Besteman zegt de nieuwe merkcampagne te gaan gebruiken als basis voor nieuwe marketingprogramma's die 'de komende tijd' in de Benelux lanceren. Eerder dit jaar maakte SAS bekend in 2024 naar de beurs te willen. De waarde van het bedrijf wordt op twaalf tot zeventien miljard euro geschat.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in