Overslaan en naar de inhoud gaan

Basic-Fit roept jongeren op hun billboards te verplaatsen

Breng het reclamebord naar de sportschool en je krijgt een gratis abonnement.

Sportschool Basic-Fit houdt een originele zomercampagne: het bedrijf zet op verschillende plekken in Nederland en België verplaatsbare billboards neer. Wie het reclamebord naar de dichtstbijzijnde Basic-fitlocatie brengt, krijgt een jaar gratis sporten.

related partner content for mobile comes here

Het is de bedoeling dat je jouw vrienden optrommelt om samen het bord te verplaatsen. De campagne heet 'Get fit for summer' en is een vervolg op de eerder dit jaar gelanceerde campagne #squadgoals. Daarin was te zien hoe een vriendengroep elkaar motiveert om naar de sportschool te gaan.

In beweging

Met de billboard-actie brengt reclamebureau XXS Amsterdam de doelgroep zelf in beweging. In de online video (hierboven) zie je hoe dat werkt.

Erica Hahn van Basic-Fit International vertelt dat de actie moet benadrukken dat je je lichaam in de lente al moet klaarmaken voor de zomer. Ze noemt het billboard "de fysieke start van jouw Get fit for Summer-journey". Michael van den Brande van XXS Amsterdam vertelt dat hij ziet dat jongeren steeds vaker sporten: ‘Basic-Fit wil de doelgroep aanmoedigen vooral samen te komen sporten bij een Basic-Fit in de buurt.'

Wie wil meedoen met z'n vrienden, kan via social kanalen van Basic-Fit zien waar de volgende locatie van het billboard is.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in