Overslaan en naar de inhoud gaan

Lukas van de Ven en Coen Kamermans beginnen bureau Solved

Solved gaat zich richten op nieuwe merken en merken die willen vernieuwen.
Miniatuurvoorbeeld
Coen Kamermans (l.) en Lukas van de Ven
© -
Miniatuurvoorbeeld
Coen Kamermans (l.) en Lukas van de Ven
© -

Lukas van de Ven is na acht jaar bij N=5 vertrokken, waar hij creative director was. Hij begint samen met Coen Kamermans Solved, een bureau dat zich richt op nieuwe merken en merken die willen vernieuwen.

related partner content for mobile comes here

Kamermans komt van JCDecaux en heeft daarvoor bij onder meer Etcetera en Being There gewerkt.

Van de Ven: 'Wij richten ons vooral op start-ups, scale-ups en op merken met diezelfde ondernemersmentaliteit. Daarbij gaan we op zoek naar het (communicatie)‘probleem’ en dat gaan wij samen met de klant oplossen. Vandaar de naam Solved.

Kamermans gaat werken vanuit zijn rol als business director en Van de Ven vanuit creatie. 'Dit doen wij met een netwerk van specialisten, waarmee we samen de beste oplossing voor het juiste probleem willen gaan aanpakken.'

Beeld: Ivo de Bruijn

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in