Overslaan en naar de inhoud gaan

Online verzekeraar InShared kiest Fitzroy

Bureau zal zich bezighouden met de ontwikkeling van het merkverhaal.
Miniatuurvoorbeeld
© InShared
Miniatuurvoorbeeld
© InShared

Creative agency Fitzroy gaat aan de slag voor InShared en de focus in de samenwerking zal op een nieuwe vertaling van het merkverhaal komen te liggen. InShared wil het eigen karakter in de verzekeringswereld sterker maken. De eerste campagne zal deze zomer worden uitgerold.

related partner content for mobile comes here

‘Fitzroy heeft een duidelijke visie op de ontwikkelingen in onze markt en een verfrissende blik op de rol die InShared hierin kan spelen’, stelt Bettina Dalenoord, Manager Marketing en Sales van InShared. ‘Bovendien delen beide bedrijven dezelfde ondernemende en eigenwijze energie. We verheugen ons op deze samenwerking.’

Jur Baart, mede-oprichter Fitzroy, vertelt: ‘Het liefst werkt Fitzroy voor challengers: bedrijven die markten willen veroveren met hun scherpe mentaliteit en ondernemersdrift. Dit voelden we bij InShared vanaf de eerste meeting. En dat willen straks in de campagnes weer terug laten komen.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in