Overslaan en naar de inhoud gaan

Vriendschap & voetbal in de laatste Pickwick Tea Topic van TBWA

Een goed gesprek begint met thee. Daarom staat er op elk theelabel van Pickwick altijd een vraag
TBWA

We're TBWA\NEBOKO and we are known as the Disruption® Company. We help brands find strategic and creative white space through the power of Disruption®. We develop business-changing, culture-defining and award-winning ideas for brands. And we’ve got the hardware to prove it. Agency of the Year 2017, we have been recognized with top honors from every major creative award show, including Cannes Lions, ADCN, and Effies. TBWA is a global collective and has proven to be a catalyst in uniting over 11,300 people, operating in 305 agencies, in 98 different countries.

Miniatuurvoorbeeld
© TBWA
Miniatuurvoorbeeld
© TBWA

En gaven we heel Nederland de kans om een eigen vraag op een Pickwick theelabeltje te drukken. En daar zitten behoorlijk bijzondere vragen tussen...zoals de vraag van Tarek. 

Hij voetbalde vroeger in Syrie in een vriendenteam en heeft sindsdien heel wat meegemaakt. Oorlog, grote verliezen, maar ook veel moois: hij ontmoette zijn vrouw en heeft in Nederland een pasgeboren dochtertje. Ondertussen heeft hij een hele gewone wens: om weer te voetballen. En geen mooier moment om dat aan te kaarten dan tijdens het oer Hollandse moment van thee tijdens de rust. Bekijk hier hoe vriendenteam VV Bennekom 8 op hem reageert. 

De hoofdpersonen zijn mensen die hun persoonlijke verhaal delen. “Tea Topics lokken hartverwarmende gesprekken uit en maken het theemoment betekenisvoller”, vertelt Ellen van der Linde, marketing manager Tea bij Jacobs Douwe Egberts Nederland. “In de campagne willen we laten zien hoe waardevol het kan zijn om met volle aandacht te luisteren naar het verhaal van iemand. Met verrassende en bijzondere vragen op elk theelabel wil Pickwick mensen inspireren om een goed gesprek te starten met elkaar.”


Tarek traint inmiddels al een paar weken mee met Bennekom 8 en vindt het ondanks de spierpijn, helemaal fantastisch.

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

TBWA

We're TBWA\NEBOKO and we are known as the Disruption® Company. We help brands find strategic and creative white space through the power of Disruption®. We develop business-changing, culture-defining and award-winning ideas for brands. And we’ve got the hardware to prove it. Agency of the Year 2017, we have been recognized with top honors from every major creative award show, including Cannes Lions, ADCN, and Effies. TBWA is a global collective and has proven to be a catalyst in uniting over 11,300 people, operating in 305 agencies, in 98 different countries.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in