Vriendschap & voetbal in de laatste Pickwick Tea Topic van TBWA
We're TBWA\NEBOKO and we are known as the Disruption® Company. We help brands find strategic and creative white space through the power of Disruption®. We develop business-changing, culture-defining and award-winning ideas for brands. And we’ve got the hardware to prove it. Agency of the Year 2017, we have been recognized with top honors from every major creative award show, including Cannes Lions, ADCN, and Effies. TBWA is a global collective and has proven to be a catalyst in uniting over 11,300 people, operating in 305 agencies, in 98 different countries.
En gaven we heel Nederland de kans om een eigen vraag op een Pickwick theelabeltje te drukken. En daar zitten behoorlijk bijzondere vragen tussen...zoals de vraag van Tarek.
Hij voetbalde vroeger in Syrie in een vriendenteam en heeft sindsdien heel wat meegemaakt. Oorlog, grote verliezen, maar ook veel moois: hij ontmoette zijn vrouw en heeft in Nederland een pasgeboren dochtertje. Ondertussen heeft hij een hele gewone wens: om weer te voetballen. En geen mooier moment om dat aan te kaarten dan tijdens het oer Hollandse moment van thee tijdens de rust. Bekijk hier hoe vriendenteam VV Bennekom 8 op hem reageert.
De hoofdpersonen zijn mensen die hun persoonlijke verhaal delen. “Tea Topics lokken hartverwarmende gesprekken uit en maken het theemoment betekenisvoller”, vertelt Ellen van der Linde, marketing manager Tea bij Jacobs Douwe Egberts Nederland. “In de campagne willen we laten zien hoe waardevol het kan zijn om met volle aandacht te luisteren naar het verhaal van iemand. Met verrassende en bijzondere vragen op elk theelabel wil Pickwick mensen inspireren om een goed gesprek te starten met elkaar.”
Tarek traint inmiddels al een paar weken mee met Bennekom 8 en vindt het ondanks de spierpijn, helemaal fantastisch.
We're TBWA\NEBOKO and we are known as the Disruption® Company. We help brands find strategic and creative white space through the power of Disruption®. We develop business-changing, culture-defining and award-winning ideas for brands. And we’ve got the hardware to prove it. Agency of the Year 2017, we have been recognized with top honors from every major creative award show, including Cannes Lions, ADCN, and Effies. TBWA is a global collective and has proven to be a catalyst in uniting over 11,300 people, operating in 305 agencies, in 98 different countries.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid