Overslaan en naar de inhoud gaan

Rai Amsterdam brengt webcare onder bij Goud Uberconnected

Het gaat om alle webcare-activiteiten voor de beurzen (nationaal en internationaal) die door de Rai worden georganiseerd.
Miniatuurvoorbeeld
© Rai Amsterdam
Miniatuurvoorbeeld
© Rai Amsterdam

Rai Amsterdam is op dit moment met B2C- en B2B-beurzen actief in binnen- en buitenland in landen als Turkije, Mexico, Indonesië en China.

related partner content for mobile comes here

Goud Uberconnected is in februari al begonnen met webcare-activiteiten voor de Huishoudbeurs en de Negenmaandenbeurs. Het bureau zal voor 13 beurstitels aan de slag gaan. Zeven dagen per week, van 8:00 tot 22:00 zullen reacties op beurzen worden gemonitord door social media agents van Goud Uberconnected. Ook de monitoring voor het algemene Rai-account wordt bij Goud Uberconnected ondergebracht.

‘We streven ernaar 365 dagen per jaar relevant te zijn voor onze bezoekers en willen daarom ook continu voor hem of haar klaar staan’, vertelt Eline Deijs, Directeur Marketing & Digital van Rai Amsterdam. ‘Ons oog viel op Goud Uberconnected naar aanleiding van de prettige samenwerking voor eerdere, losse campagnes. Hun creativiteit, jarenlange specialistische ervaring en vlotte communicatie maakten dat we dit belangrijke traject met het volste vertrouwen bij Goud Uberconnected hebben neergelegd.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in