Overslaan en naar de inhoud gaan

Superheroes Amsterdam verantwoordelijk voor merkpositionering Eurojackpot

SuperHeroes Amsterdam haalde met een uitgebreide pitch Eurojackpot binnen en wordt verantwoordelijk voor de nieuwe campagne.
Miniatuurvoorbeeld
Eurojackpot kiest voor Superheroes Amsterdam
© Superheroes Amsterdam
Miniatuurvoorbeeld
Eurojackpot kiest voor Superheroes Amsterdam
© Superheroes Amsterdam

Eurojackpot heeft SuperHeroes Amsterdam uitgekozen als lead agency. Het bureau is sinds februari aan de slag en ontwikkelt de nieuwe merkpositionering en een campagne voor het kansspel.
 
Eurojackpot is onderdeel van de Nederlandse Loterij, waar ook Staatsloterij, Lotto, Krasloten en Toto onder vallen. Het is een klassieke loterij waarbij elke vrijdag een Jackpot te winnen is van tussen de Eurojackpot kiest voor SuperHeroes Amsterdam10 en 90 miljoen euro. 
 
'Eurojackpot groeit sterk en is een ruwe diamant in ons portfolio. Daarom willen we het merk nog sterker gaan laden met een enigszins rebelse aanpak. Met SuperHeroes hebben we daar alle vertrouwen in', laat Arno de Jong, directeur Brand & Portfolio bij de Nederlandse Loterij, weten.

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in