Overslaan en naar de inhoud gaan

Marco Kortleve aan de slag als senior-adviseur bij Wepublic

Hij heeft veel bestuurlijke en organisatorische ervaring als lobbyist en adviseur.
Marco Kortleve
Marco Kortleve
Marco Kortleve
Marco Kortleve

Marco Kortleve is aangetreden als senior-adviseur bij Wepublic. Met zijn komst haalt het adviesbureau de nodige ervaring binnen in beleid en strategie. 

related partner content for mobile comes here

Nomen est omen is op Kortleve niet erg van toepassing gezien zijn loopbaan. Hij werkte vooral voor medische en zorggerelateerde organisaties.

Zo deed Kortleve ‘governemental affairs’ voor farmabedrijf MSD Nederland, was hij in diverse rollen actief voor organisaties in de apothekersbranche en was hij interimmanager in public affairs voor de verloskundigenorganisatie KNOV en GGD Ghor Nederland. 

De laatste ruim negen jaar deed hij zijn werk dit vanuit zijn eigen adviespraktijk. Ook was de nieuwe Wepublic-adviseur in de landelijke politiek actief als politiek adviseur voor het CDA.

Mark van den Anker, partner bij Wepublic, zegt dat het bureau de kennis over het vak en inhoudelijke expertise van Kortleve ‘goed kan gebruiken’. De komst van de nieuws adviseur tekent de snelle groei van Wepublic. Het bureau met vestigingen in Amsterdam en Den Haag telt nu zo’n 35 medewerkers.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in