Overslaan en naar de inhoud gaan

Avrotros kiest voor Here

Joram Helmer: 'Werken aan de merkstrategie van de omroep is voor ons een strategische uitdaging. Avrotros is dan ook de omroep voor 'ons'.
Avrotros kiest voor Here als strategisch bureau
Avrotros kiest voor Here als strategisch bureau
Avrotros kiest voor Here als strategisch bureau
Avrotros kiest voor Here als strategisch bureau

Avrotros kiest voor strategisch bureau Here. De omroep maakt bekend dat het na de fusie de focus verlegt en de merkstrategie verder wil ontwikkelen samen met het bureau. Volgens omroep kent iedereen de programma’s van Avrotros, maar weet nog niet iedereen dat ze van Avrotros zijn. De aangegeven reden voor een aanpassing van de merkstrategie.

related partner content for mobile comes here

'Thuis voelen'

Eric Dekker, head of Marketing & communications bij Avrotros geeft aan dat er gekozen is voor Here vanwege het sterke strategische profiel van het bureau in het bouwen en bewaken van merken. ‘Juist nu hebben we met Avrotros een grote behoefte aan een partner die samen met ons vorm geeft aan hoe we het merk Avrotros verder naar buiten brengen.’

Avrotros noemt zichzelf ‘de omroep voor ons’ en zegt programma’s aan te bieden die mensen bij elkaar brengt en verbindt. Zo wil de omroep ervoor zorgen dat iedereen zich er ‘thuis kan voelen’ - ‘ook al zijn we allemaal anders’.

'Verbonden met de omroep'

Joram Helmer, strategy director bij Here vindt Avrotros één van de grootste omroepen en mooiste merken van Nederland, maar geeft aan dat er mogelijk een obstakel kan ontstaan in de toekomst: ‘Ongemerkt kijken en luisteren we er allemaal naar. En voor je het weet, roep je als Avrotros dat je voor iedereen bent. En allemansvrienden zijn zelden iemands echte vriend. Dat maakt het een zeer interessante strategische uitdaging. Avrotros is dan ook de omroep voor ons. En ‘ons’ staat voor een groep die zich al verbonden voelt met elkaar. Of je nu een gedeelde interesse hebt in kunst, klassiek of in Wie is de mol, bij Avrotros kun je dit delen.’

Lees ook: Nieuwe branding en soundlogo voor omroep Avrotros

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in