Overslaan en naar de inhoud gaan

(Podcast) ‘Een gepersonaliseerde DM is nu goedkoper dan een click in Google’

De CMO Talk van deze maand: Corné Hoogendoorn, director of marketing bij Corendon.
Corné Hoogendoorn, Corendon: ‘Een gepersonaliseerde DM is nu goedkoper dan een click in Google’
Corné Hoogendoorn, Corendon: ‘Een gepersonaliseerde DM is nu goedkoper dan een click in Google’
Corné Hoogendoorn, Corendon: ‘Een gepersonaliseerde DM is nu goedkoper dan een click in Google’
Corné Hoogendoorn, Corendon: ‘Een gepersonaliseerde DM is nu goedkoper dan een click in Google’

Hoe kun je gedrag van klanten voorspellen? En hoe speel je hier vervolgens op in? Waar moet je rekening mee houden als je aan de slag wil met kunstmatige intelligentie? Corné Hoogendoorn, director of marketing bij Corendon, werkt inmiddels meer dan drie jaar met AI. ‘De voorspellingen helpen je om betere, gepersonaliseerde adviezen te geven. Alle kanalen doen het daardoor fors beter. Ik word daar super enthousiast van.’

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in