Overslaan en naar de inhoud gaan

Lebara, Praxis, Peijnenburg en Nikon kiezen een nieuw bureau

Accountnieuws: Natwerk, Lubbers De Jong, Alfred, DDB Unlimited en Dorst & Lesser wonnen recent een pitch.
Praxis
Praxis

Lebara kiest voor Natwerk en Lubbers De Jong

Telecomaanbieder zet een nieuwe merkstrategie op om millennials te bereiken. Voor de ontwikkeling en uitvoering kiest Lebara voor reclamebureau Natwerk en pr-bureau Lubbers De JongMarijke de Laat, marketing director van Lebara Nederland, laat weten dat de nieuwe strategie focust op het aanbieden van sim only-abonnementen. Het in technologie gespecialiseerde pr-bureau Lubbers De Jong zal zorg dragen voor het uitbreiden van de mediarelaties en de zichtbaarheid van Lebara in de media.

related partner content for mobile comes here

Praxis kiest voor Alfred

Bouwmarkt Praxis kiest voor Alfred als nieuw creatief bureau voor het ontwikkelen van campagnes.De partijen werken intensief samen aan de ‘Voor de makers’-propositie van Praxis. Jasper van Orden, director marketing en online bij Praxis: ‘In samenwerking met Alfred willen we de herkenbaarheid en de consistentie van het merk vergroten.’ De onderstaande campagne is het eerste resultaat van de samenwerking.

Peijnenburg kiest voor DDB Unlimited

Peijnenburg kiest voor DDB Unlimited voor de strategie- en campagneontwikkeling. Jeroen Harks, marketing en category development director bij Peijnenburg: ‘Door het grote aanbod van alternatieven denkt niet iedereen meer aan ons. Daar willen we met DDB Unlimited verandering in brengen. Zij zijn sterk in het combineren van publiekscampagnes met microtargetting van specifieke doelgroepen.’

Nikon kiest voor Dorst & Lesser

Electronicabedrijf Nikon wil zijn merkpositie op sociale media versterken en kiest voor Dorst & Lesser. Het bureau ondersteunt Nikon als socialmediapartner op het gebied van strategie, contentcreatie en community management. 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid
Andre Sjouerman

Proficiat allen met het winnen van de pitch !
Tot ziens namens de acteurs van
Sjouercasting .nl

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in