Bionext kiest voor Food Cabinet
Het bureau moet de ketenorganisatie gaan helpen om biologische producten te promoten.

Bio Lekker Voor Je
© Bionext

Bio Lekker Voor Je
© Bionext
Bionext, de ketenorganisatie voor de biologische landbouw en voeding, gaat na een intensieve pitchperiode een langdurige samenwerking aan met campagnebureau Food Cabinet om biologische producten meer op de kaart te zetten. Het motto van Food Cabinet’s winnende concept luidt: ‘Bio lekker voor je’. Dat is dan ook de opvolger van de driejarige campagne ‘Biologisch lekker natuurlijk’, die in juli 2018 afliep.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
‘Bio lekker voor je’ is een Europese campagne. De campagne bevat een brede communicatiemix van public relations, website, social media, winkelconcepten, evenementen en acties. De campagne start in mei 2019.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid