Overslaan en naar de inhoud gaan

WPP's Hogarth opent in Nederland: 'Klanten vragen om een full-service productiebedrijf'

Internationale ceo Richard Glasson en het Nederlandse management Niels Langereis en Madeleine van Schendel over waarom Hogarth hier begint.
Hogarth
Madeleine van Schendel en Niels Langereis
Hogarth
Madeleine van Schendel en Niels Langereis

Hogarth – de full-service creatieve productietak van WPP - opende vorige week een filiaal in Nederland. ‘Creatieve producties over alle kanalen gaan steeds belangrijker worden’, zegt topman  Richard Glasson.

Het is de dag dat WPP officieel Amsteldok opent, de nieuwe WPP-campus waar vijftien bureaulabels zijn samengebracht. Vandaag begint ook officieel Hogarth in Nederland, de creatieve productietak die internationaal al onder de WPP-vlag opereert. De Brit Richard Glasson, CEO Hogarth Worldwide, is hier om uit te leggen waarom zijn bureau een filiaal in Nederland opent.

Hogarth begon in 2008 in Londen en is vernoemd naar de beroemde
Engels kunstschilder en prentkunstenaar in de periode van de barok (achttiende eeuw). Een jaar later werd het bedrijf al onderdeel van WPP. Nu tien jaar later komt Hogarth naar Amsterdam. Niels Langereis (CEO Netherlands, voorheen Managing Director van Wavemaker Content binnen GroupM) en Madeleine van Schendel (Chief Growth Officer, voorheen Founder van Mister SAM en GroupM) leiden de Nederlandse tak.

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid
Jessica

Barok = zeventiende eeuw :)
verder is dat stukje wel goed overgenomen van Wikipedia ?

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in