Overslaan en naar de inhoud gaan

Dit zijn de winnaars van de Ster Gouden Loeki 2023, tweede kwartaal

Er zijn weer tien commercials door het publiekspanel gekozen als populairste. Zowel DDB als TBWA zijn tweemaal kanshebber.
Miniatuurvoorbeeld
© Ster
Miniatuurvoorbeeld
© Ster

De Ster Gouden Loeki 2023 maakt de tien winnaars van het tweede kwartaal bekend. Een onafhankelijk publiekspanel van GfK heeft weer veel nieuwe tv-commercials gezien, beoordeeld en uiteindelijk gekozen.

related partner content for mobile comes here

Elk kwartaal kiest het panel van GfK de 10 mooiste, leukste en populairste commercials van dat kwartaal. Dit levert in totaal 40 kwartaalwinnaars op. Deze 40 commercials worden vervolgens opnieuw aan het GfK-panel voorgelegd, met als resultaat de 10 finalisten van het jaar.

De winnaar van de Ster Gouden Loeki wordt voor 75 procent bepaald door het publiekspanel en voor 25 procent door het Nederlands publiek. De uitreiking vindt naar verwachting plaats in maart 2024.

Bekijk hieronder de tien kwartaalwinnaars. 

Makkelijk en voordelig meer groente en fruit eten - Albert Heijn, TBWA\Neboko

Calvé Pindakaas 75 jaar - Calvé, Alfred International

Tandemsprong - Komt goed - Centraal Beheer, DDB

Ben jij al Lachdonor? - CliniClowns, Gumtree Creatives & LegHetVast

Dove – Cost of Beauty – Beautiful - Nederland - Dove, Ogilvy

Vier de zomer goedkóper met Lidl! - Lidl, Joe Public

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

McDonald’s Family Experience – Je vergeet nooit wat je ‘Happy’ maakt - McDonald's, TBWA\Neboko & TBWA\X

Generatie D | Werken bij Defensie - Ministerie van Defensie, Steam

Een Toyota rijd je nooit alleen voor jezelf - Toyota, DDB

Kies voor meer natuur - WWF

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in