Overslaan en naar de inhoud gaan

Deze vijftien bureaus maken kans op de San 'NKOTB' Accent

De stem van het vak heeft de lijst van 25 bureaus teruggebracht tot 15. Nu is de jury aan het woord.
SAN
SAN

San, B&BA en Fonk hebben de vijftien bureaus bekendgemaakt die nog in de race zijn voor de San 'New Kids on the Block' Accent. De zogenaamde longlist werd gekozen via drie polls op Fonk en Fonkonline. 

related partner content for mobile comes here

De vijftien bureaus zijn, op alfabetische volgorde:

  • Blooming Stories
  • Brandvuur
  • Conversationals & Seamly
  • Digital Growth Agency
  • Doop
  • Forty
  • Green Food Lab
  • Maze One
  • Megawatt Digital Agency
  • MORGENFRISK
  • Ovide Agency
  • Qontent matters
  • Studio Studio
  • The Robins
  • Tom Orrow

Vijftrapsraket

Uit een getrapt proces (consideration list, longlist, shortlist, finalisten, winnaar), moet uiteindelijk een winnaar komen rollen. De shortlistkandidaten presenteren aan zowel een hoofdjury als een vakjury en worden beoordeeld aan de hand van de in te sturen White Papers, de publiciteit in Fonk en de websites van de bureaus.

De hoofdjury komt op 23 maart bijeen om de 15 bureaus tegen het licht te houden en te bespreken. Hierna volgt een stemming waaruit een shortlist van 6 bureaus wordt samengesteld. De 3 finalisten die daaruit voortvloeien, worden op 20 april bekend gemaakt.

Op donderdag 27 mei worden behalve het San New Kids on the Block Accent, álle San-Accenten 2020 uitgereikt. De uitreiking vindt gewoontegetrouw plaats in Studio 21 in Hilversum.

Lees ookSan zet 25 bureaus op longlist ‘New Kids on the Block’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in