Overslaan en naar de inhoud gaan

Stichting ALS Nederland klant bij Resident Media Advies

Het media-adviesbureau helpt de stichting met de nieuwe campagne ‘Geen tijd te verliezen.’.
ALS
© Screenshot site Stichting ALS Nederland
ALS
© Screenshot site Stichting ALS Nederland

Resident Media Advies helpt sinds eind 2020 Stichting ALS Nederland met het realiseren van zijn media-inzet. De eerste werkzaamheden hadden betrekking op een stoppercampagne in januari die diende om de strijd tegen ALS top of mind te houden.

Door de corona-pandemie zijn allerlei evenementen ten behoeve van fondsenwerving geannuleerd, waardoor de inkomsten flink terugliepen. Het media-adviesbureau ondersteunde Stichting ALS Nederland bij deze campagne met kennis en de executie van de mediaplanning.

related partner content for mobile comes here

Op 2 maart komt de stichting met de nieuwe campagne ‘Geen tijd te verliezen’ , ontwikkeld door Joe Public, waarbij Resident wederom helpt bij het tot stand komen van de media-inzet. Frederique Kram, manager marketing, communicatie en fondsenwerving: 'ALS is een dodelijke ziekte. Daarom zet Stichting ALS Nederland zich in om zoveel mogelijk geld in te zamelen voor onderzoek. In onze nieuwe campagne "Geen tijd te verliezen" komen nabestaanden aan het woord, die hun geliefde vrouw, vader, moeder, zoon, broer of opa hebben verloren aan ALS.'

Resident is het media-adviesbureau van Patrick Veldhuis en Rutger Mackenbach. Ze begonnen het bureau vorig jaar oktober.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in