Overslaan en naar de inhoud gaan

Abovo Media/Maxlead wint Europese aanbesteding Hogeschool Van Hall Larenstein

Het bureau wordt verantwoordelijk voor mediastrategie, -inkoop en -planning van alle on- en offline media-activiteiten.
Van Hall
Van Hall

Hogeschool Van Hall Larenstein heeft na een Europese aanbesteding Abovo Media/Maxlead gekozen als nieuwe mediapartner. Het mediabureau wordt daarmee de komende jaren verantwoordelijk voor de mediastrategie, -inkoop en -planning van alle on- en offline media-activiteiten van de hogeschool. 

related partner content for mobile comes here

Gedurende de aanbesteding viel Hogeschool Van Hall Larenstein met name voor de creatieve impact in combinatie met een sterk strategisch fundament van Abovo Media/Maxlead om de naamsbekendheid en zichtbaarheid van de hogeschool te vergroten, zegt communicatie-adviseur Lonneke Bisselink. Zo had Abovo Media/Maxlead met uitgebreide analyses de belangrijkste doelgroepen, landen, verkeersbronnen en devices in kaart gebracht, plus de content en de communicatiekanalen waarmee de (inter)nationale doelgroep het meest effectief en efficiënt bereikt kan worden. 

​​​​​​​Internationale wervingscampagne

De langdurige samenwerking is officieel van start gegaan met een online campagne voor het werven van (inter)nationale inschrijvingen voor de aankomende (online) open dagen. Michel Schipper, account director Abovo Media/Maxlead: 'Hogeschool Van Hall Larenstein is een internationale hogeschool met een navenante studieomgeving. Onze strategie sluit hier op aan. De eerste campagne, die een focus heeft op SEA en social media, wordt uitgezet in negen verschillende landen waaronder Duitsland, Roemenië, Ierland, Vietnam en Portugal.'

Lees ook: Willem-Albert Bol ceo Abovo-Maxlead

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in