Overslaan en naar de inhoud gaan

Lidl Nederland haakt in op de Clubhouse trend en Bas Smit wordt niet vergeten

Het meest opmerkelijke werk op sociale media van de afgelopen week, door The Best Social Media.
Header
Header

De afgelopen weken werd er volop over gesproken op social media: Clubhouse. Dé sociale-netwerkapp voor audio-chat die ook nog eens enkel te gebruiken is op uitnodiging. Tot op de dag van vandaag verschijnt het woord 'Clubhouse' dagelijks op je tijdlijn en dus kon ook supermarkt Lidl niet achterblijven. Lidl Nederland haakte in op de trend en plaatste een bericht op Instagram.

 

Onlangs plaatste Lidl Nederland dit bericht op Instagram. Clubhouse-fanaten weten inmiddels dat Bas Smit overal opduikt, maar in deze rooms is hij nog niet gespot.

Afbeelding
Afbeelding

De mensen in de comments kunnen de humor van Lidl wel waarderen.

Afbeelding
Afbeelding

En daarnaast is de caption een applausje waard.

Afbeelding
Afbeelding

Toch wordt Bas Smit niet helemaal vergeten.

Afbeelding

En dat was hem zelf ook niet ontgaan.

Afbeelding

Bas deelde het bericht in zijn Instagram story.

Afbeelding

Tot slot kunnen we wel stellen dat deze post van Lidl meer dan geslaagd is.

Afbeelding

Over The Best Social Media.

In samenwerking met de Adformatie deelt The Best Social Media wekelijks een artikel over (Nederlandse) merken op social media. Het artikel van deze week werd geschreven door Sophie van der Hoeven.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in