Overslaan en naar de inhoud gaan

DA kiest voor Zigt

Bureau doet de mediastrategie, planning, inkoop en de executie.
DA
DA

Zigt is het nieuwe mediabureau van DA en verzorgt sinds 1 januari zowel de mediastrategie, planning, inkoop en de executie. Het drogisterijmerk was in november al begonnen met een campagne op tv en gaat dit komend jaar doorzetten. Sinds januari is radio ook een onderdeel van de mediastrategie.

related partner content for mobile comes here

 

De DA merkcampagne - bedacht en ontwikkeld door JUMP!Retail - is gericht op de consumenten van DA en een combinatie met merken die in de winkels worden verkocht. De TVC’s benadrukken de ambitie van DA om nog actiever in te spelen op de gezondheid van mensen met een goed, onderscheidend assortiment en het juiste advies in de winkels.

Anouk Planting, hoofd marketing van DA:  ‘Met Zigt kiezen we voor een partner die ons helpt om onze performance te vergroten. Zigt adviseert ons bij het kiezen van de juiste middelen en mediamix voor onze diverse marketingcampagnes, waarbij we direct de link maken naar onze driehonderd winkels.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in