Overslaan en naar de inhoud gaan

Autodrop kiest voor GoSpooky

Het bureau wordt verantwoordelijk voor de strategie en de campagnes van het snoepmerk.
Autodrop kiest voor GoSpooky
Autodrop kiest voor GoSpooky
Autodrop kiest voor GoSpooky
Autodrop kiest voor GoSpooky

Snoepmerk Autodrop kiest voor social-first marketing bureau GoSpooky. Het bureau krijgt de verantwoordelijkheid om een nieuwe social media-strategie op te tuigen voor merk dat onderdeel is van Concorp. Volgens Autodrop moet de focus komen te liggen op het ontwikkelen van een onderscheidend merkkarakter. GoSpooky zegt dat het de aandacht mag verdelen over de strategie, creatie, productie en media-inkoop van Autodrop in Nederland.

related partner content for mobile comes here

'Prettig gestoord snoepmerk'

Beide partijen kondigen aan dat de samenwerking aftrapt met een aantal nieuwe campagnes, waaronder de introductie van Zoet & Zure Cadillacs en de nieuwe TikTok-campagne ‘Win je rijbewijs’. Hierbij gaat het snoepmerk op zoek gaat naar de ‘meest prettig gestoorde bijrijder’ van Nederland.

Ivo Brand, marketing manager Autodrop vertelt dat GoSpooky en Autodrop beide zijn begonnen als pionier. ‘We willen voorop lopen en de consument blijven verrassen. Met een sterk strategisch plan en vernieuwende creativiteit heeft GoSpooky ons overtuigd de juiste expertise in huis te hebben om Autodrop het meest prettig gestoorde snoepmerk van Nederland te maken.’

Lees ook: JBL lanceert speelse face swap-campagne: ‘Find your fit’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in