Overslaan en naar de inhoud gaan

Joost Geurtsen Content+ Lead bij Mindshare.Greenhouse

Hij komt van Insight TV.
Joost geurtsen
Joost geurtsen

Joost Geurtsen (37) is per 1 februari aangesteld als nieuwe Content+ Lead van Mindshare.Greenhouse. Hij was hiervoor werkzaam als head of global partnership bij Insight TV. Daarvoor werkte hij als manager concept development bij Endemol Shine Nederland in Amsterdam en als creative director bij Endemol Shine Group in Londen.

In deze functies was hij onder meer verantwoordelijk voor het ontwikkelen van (nieuwe) formats en content in samenwerking met partners en adverteerders. Dit resulteerde in proposities rond grote tv-titels zoals GTST, All You Need is Love en Big Brother, maar ook premium ‘digital first’ titels als Wander Network en Legends of Gaming.


Branded content en brand publishing gaan een steeds grotere rol spelen in de communicatiemix, meldt Mindshare.Greenhouse. 

related partner content for mobile comes here

Geurtsen: 'Als ik kijk naar het portfolio aan klanten en het brede scala aan resources, kennis en expertises in de groep, zie ik een hele hoop kansen en aanknopingspunten om mooie verhalen te vertellen. Het doel is om de ontwikkeling en inzet van (native) brand content naar een volgend level te tillen.’

Geurtsen volgt Michael Willems op die naar dentsu vertrok

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in