Overslaan en naar de inhoud gaan

De Speld en Wefilm ridiculiseren huidige succescultuur met serie 1000% Succesvol Succes

Initiatiefnemers vonden het tijd voor relativering omdat jaarlijks 1,4 miljoen Nederlanders al met burnout-klachten kampen.
De Speld en Wefilm ridiculiseren huidige succescultuur met webserie 1000% Succesvol Succes 
De Speld en Wefilm ridiculiseren huidige succescultuur met webserie 1000% Succesvol Succes 
© Wefilm
De Speld en Wefilm ridiculiseren huidige succescultuur met webserie 1000% Succesvol Succes 
De Speld en Wefilm ridiculiseren huidige succescultuur met webserie 1000% Succesvol Succes 
© Wefilm

Het satirische platform De speld is in samenwerking met Wefilm de webserie 1000% Succesvol Succes gestart. De serie moet de huidige succescultuur van orerende succesgoeroes ridiculiseren. De initiatiefnemers vonden het tijd voor enige relativering vanwege de spreekwoordige lat van succes die tegenwoordig volgens hen erg hoog ligt. De twee organisaties voeren als reden voor de ontwikkeling van de webserie daarbij aan dat jaarlijks 1,4 miljoen Nederlanders met burnout-klachten kampen die wellicht te relateren zijn aan die heersende en misschien wel opdringerige succescultuur.

related partner content for mobile comes here
De Speld en Wefilm ridiculiseren huidige succescultuur met webserie 1000% Succesvol Succes 
De Speld en Wefilm ridiculiseren huidige succescultuur met webserie 1000% Succesvol Succes  Wefilm

Hoofdrollen Joep Vermolen en Robbert Bleij

Wefilm en De Speld zeggen zich te verbazen over de hoeveelheid goeroes online die preken over het ideale pad naar succes. Het eerste seizoen van 1000% Succesvol Succes bestaat volgens de makers uit vier afleveringen en gaat over de 'juiste' stappen die genomen kunnen worden om succesvol te worden.

De hoofdrollen van de serie worden vertolkt door Joep Vermolen en Robbert Bleij, bekend van de Netflix serie Toon. In de nieuwe succesvolle successerie spelen ze Ronnie en Mitch, twee gefaalde ondernemers die de weg naar succes als geen ander zouden kennen. De Speld: ‘Zij willen de kijker in hapklare stappen meenemen, maar dit gaat niet altijd even soepel. Hoe vind je de purpose van je why? Hoe haal je het maximale uit je innerlijke rust? Hoe ben je productief tijdens een burnout en meer soortgelijke vragen zullen de revue passeren.’ 

Ronnie en Mitch
Ronnie en Mitch Wefilm

'Het werd tijd'

Bas Welling, managing director van Wefilm vond het zelf hoog tijd dat de huidige succescultuur van meer, beter en meest op de hak werd genomen. ‘Onze regisseur Beer ten Kate, speelde samen met acteurs Joep Vermolen en Robbert Bleij, al langer met het idee, dat we nu uiteindelijk samen hebben opgepakt.'

Hoofdredacteur van De Speld, Jochem van den Berg, voegt daar aan toe: ‘Om samen met de makers van de serie Toon dit thema op te pakken en zo de scherpte van De Speld te combineren met hun droogkomische talenten heeft echt iets heel tofs opgeleverd.’     

'In gesprek met merken'

Het tweede seizoen van Ronnie en Mitch is inmiddels in voorbereiding. De Speld en Wefilm geven aan met meerdere merken in gesprek te zijn over een branded samenwerking voor dit vervolgtraject.

Bekijk de eerste aflevering van 1000% Succesvol Succes

Wat is in de kern de purpose van jouw why? 3 simpele tips

Lees ook: 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in