Overslaan en naar de inhoud gaan

Gastblog: Dank aan de Zorg – You are not alone genomineerd voor een Ster Gouden Loeki

Het initiatief 'Dank aan de zorg' is één van de finalisten voor de felbegeerde Ster Gouden Loeki 2020.
Ster

Al sinds 1965 kun je bij Ster reclame inkopen rondom de content van de Nederlandse Publieke Omroep (NPO) op radio, televisie en online. Met onze reclameblokken bereiken we iedereen, op ieder moment van de dag, maar doen dat nét even anders. Zo onderbreken we geen programma’s met reclame en is er een beperkt aantal reclameminuten per uur, waardoor de impact van jouw campagne groter is. Onze kennis zetten we maar al te graag in voor jou! Zo versterkt Ster elke campagne met inzichten, kennis, kwaliteit en bereik. We denken dagelijks mee met onze klanten, nemen je mee in de nieuwste ontwikkelingen op gebied van media en reclame, en kunnen je altijd voorzien van advies op maat. Dankzij onze vaste prijzen weet je van tevoren waar je aan toe bent en kunnen we het hebben over de essentie: hoe kunnen we het aanbod van Ster zo optimaal mogelijk inzetten om jouw doelstelling(en) te bereiken?

Commercial Dank aan de zorg
Commercial Dank aan de zorg

Toen Corona ook Nederland bereikte leek ons land plotsklaps uit 2 groepen te bestaan: De burger en de zorgverlener. Met “Dank aan de Zorg” was het onze intentie om de burger uit te nodigen en te stimuleren om de zorgverlener te bedanken voor al hun harde werk en ze een digitale riem onder het hart te steken. De “bedankjes” werden via een livestream weergegeven op de schermen in de zorginstellingen.

Onze ouders werken beiden in de zorg en daarom weten wij hoe zwaar het beroep in deze sector vaak is. Vandaar dat we iets terug wilden geven aan alle Nederlandse zorgverleners. 24 uur later zijn we dit project met 8 oprichters gestart.

Michiel & Jasper Mutsaerts (Oprichters Dank aan de Zorg)

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

TV Commercial en internationale uitrol

Naast de TV commercial kende de campagne nog vele andere hoogtepunten. Zo waren we weken in alle NS treinen te zien door heel Nederland, zijn we op de nationale televisie van Slowakije geweest, waren we te horen op een radio station in India en hebben we zelfs samengewerkt met internationale sterren zoals, zangeres Tara McDonald en Bollywood ster Anu Aggarwal.

Campagne met 80 vrijwilligers zonder budget

Met deze campagne hebben we wereldwijd 20 miljoen mensen en circa 100.000 zorgverleners bereikt. Het initiatief is tot stand gekomen met 80 vrijwilligers, zonder één euro uit te geven. Met deze TV commercial wilden we alle zorgverleners in Nederland laten weten dat ze er niet alleen voor staan (“You are not alone”) en dat we als burgers veel respect hebben voor al het harde werk van wat ze voor ons doen. 

Een bedankje op de website was een virtuele schouder om op te leunen voor de zorgverleners in de eerste golf.

Tijs Rutgers (Arts, zorgondernemer & oprichter Dank aan de Zorg)

Stem je op ons?

Met onze mooie campagne behoren we tot één van de finalisten van de Ster Gouden Loeki. Help jij ons om de prijs binnen te halen en de Nederlandse zorg een steuntje in de rug te geven? Stemmen op ‘Dank aan de Zorg’ kan op deze website!
Tot en met 23 februari kan je stemmen op jouw favoriete commercial! Wie moet er van jou met de felbegeerde prijs vandoor? Breng nu jouw stem uit via www.stergoudenloeki.nl of door te bellen naar 0909-8860. De winnaar van de Ster Gouden Loeki wordt op 3 maart bekend gemaakt tijdens een feestelijke uitzending van Omroep Max om 21:35u op NPO 1.

Dank Aan De Zorg / Thank You Care Takers, Iris Amsterdam, Damien Hope, Jasper de Kloet, Eyeforce (Cathalijn van Hattem & Yvonne Knook), Lars Inhulsen, Dick Bloemraad, Patrick Galvin, Sylvia Huijerman, Roy van Rosmalen, Armand du Bois, Johannes de Jong,  Ruben Labree en Conno van Wijk. 

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Ster

Al sinds 1965 kun je bij Ster reclame inkopen rondom de content van de Nederlandse Publieke Omroep (NPO) op radio, televisie en online. Met onze reclameblokken bereiken we iedereen, op ieder moment van de dag, maar doen dat nét even anders. Zo onderbreken we geen programma’s met reclame en is er een beperkt aantal reclameminuten per uur, waardoor de impact van jouw campagne groter is. Onze kennis zetten we maar al te graag in voor jou! Zo versterkt Ster elke campagne met inzichten, kennis, kwaliteit en bereik. We denken dagelijks mee met onze klanten, nemen je mee in de nieuwste ontwikkelingen op gebied van media en reclame, en kunnen je altijd voorzien van advies op maat. Dankzij onze vaste prijzen weet je van tevoren waar je aan toe bent en kunnen we het hebben over de essentie: hoe kunnen we het aanbod van Ster zo optimaal mogelijk inzetten om jouw doelstelling(en) te bereiken?

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in