Overslaan en naar de inhoud gaan

Karin Swerink: 'Linda is een gespreid bedje, maar ik moet wel de lakens wassen'

Mediamerk Linda. viert deze week het tweehonderdste nummer van het magazine. Een gesprek met algemeen hoofdredacteur Karin Swerink.
Karin Swerink en Linda de Mol
Karin Swerink en Linda de Mol
© Credits: Marc de Groot
Karin Swerink en Linda de Mol
Karin Swerink en Linda de Mol
© Credits: Marc de Groot

‘Bij Linda. geloven we in goede content en worden de bladen met zoveel plezier en liefde gemaakt. Dat is de manier waarop ik wil werken en altijd gewerkt heb.’ Karin Swerink is sinds mei 2019 algemeen hoofdredacteur van Linda., de magazinetitel van Linda de Mol die in september 2003 voor het eerst uitkwam. Het nummer was toen direct uitverkocht, de rest is geschiedenis. Nu is er het 200e nummer dat zeventien jaar later op 17 februari uitkomt.

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in