Coca-Cola laat iedereen dansen in nieuwe campagne


Coca-Cola heeft deze week de omnichannel-campagne 'Open That Coca-Cola' in Europa gelanceerd, voorafgaand aan de uitrol van een nieuwe formule voor Coca-Cola Zero Sugar later dit jaar.
Het reclamespotje brengt de eerste slok Coca-Cola tot leven, door universele, non-verbale reacties te laten zien na het nemen van die eerste slok. De campagne van het frisdrankmerk omvat een tv-commercial van 30 seconden waarin mensen - van jong tot oud - dansen op een speciaal voor de commercial gemaakt nummer van Tyler, the Creator.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSDe campagne, uit de koker van Wieden + Kennedy in Londen, wordt verspreid via tv, online video- en radioreclame, evenals interactieve Out Of Home-advertenties, winkelactivering, PR en sociale media, waarbij fans worden uitgenodigd om zelf ook te gaan dansen en zo hun eigen 'Coca-Cola moment' uit te drukken.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid