Overslaan en naar de inhoud gaan

Katinka Huijberts neemt leiding Proof over van Bea Aarnoutse

Aarnoutse blijft betrokken als consultant, partner en als director van een nieuw label Proof People.
Katinka Huijberts
Katinka Huijberts
© Proof
Katinka Huijberts
Katinka Huijberts
© Proof

Katinka Huijberts is per 15 maart de nieuwe managing-director van het Amsterdamse bureau Proof, dat zich onder meer richt op communicatie bij verandering en de zogeheten employee-alignment.

related partner content for mobile comes here

De huidige managing-director Bea Aarnoutse draagt de eindverantwoordelijkheid over, maar blijft betrokken als consultant, partner en als director van een nieuw label Proof People, dat zich richt op interim-management.

Vakvrouw in verandering

Katinka Huijberts heeft in haar carrière grote transformaties geleid bij onder andere ING, WestlandUtrecht Bank en De Goudse Verzekeringen. De afgelopen 1,5 jaar heeft ze zich als zelfstandig consultant en coach beziggehouden met individuele - en organisatietransformaties.

Volgens Bea Aarnoutse heeft Huijberts meermalen laten zien dat transities slagen als er de juiste aandacht is voor medewerkers. Een ‘vakvrouw met enorm veel ervaring bij opdrachtgevers en met een hart voor mensen.’

Proof werkt onder meer voor organisaties als Albert Heijn, Eneco, Rijksmuseum, Royal FloraHolland, Tata Steel Europe, UMC Utrecht en Univé.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in