Overslaan en naar de inhoud gaan

Dille & Kamille kiest The Valley als creatieve partner

Familiebedrijf wil het merk nog bekender maken bij een breed publiek en innovatieve en onderscheidende businessconcepten ontwikkelen.
Dille & Kamille
Dille & Kamille

Na een korte bureau-oriëntatie heeft Dille & Kamille besloten zijn merkactiviteiten te beleggen bij The Valley.

Het familiebedrijf heeft inmiddels een netwerk van 36 winkels in Nederland en België. Medio oktober opent Dille & Kamille zijn eerste winkel in Duitsland. De uitdaging voor de komende jaren is niet alleen het merk nog bekender en geliefder maken bij een breder publiek, maar vooral ook het ontwikkelen van innovatieve en onderscheidende businessconcepten die passen bij het merk en de levensstijl van de klanten. The Valley moet daarbij helpen.

related partner content for mobile comes here

Hans Geels, ceo Dille & Kamille: 'We willen met Dille & Kamille onze impact vergroten en tijdens onze oriëntatie zagen we meteen dat The Valley ons merk en DNA echt begreep. We zijn ervan overtuigd dat onze samenwerking zal bijdragen aan de gewenste creatieve innovatie en ontwikkeling van ons merk en concept.'

Philip Kok, ceo The Valley: “Het verhaal van Dille & Kamille is het tegengeluid dat deze tijd nodig heeft en waar de consument naar verlangt. We delen de ambitie om de bezielende levensstijl rondom het merk Dille & Kamille bij een groter publiek onder de aandacht te krijgen. Vanuit onze Total Brand aanpak gaan we ze helpen om die doelstelling te behalen.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in